نقد و بررسی

نقد و بررسی بازی Devil May Cry نسخه پنجم

بازی dmc V

بازی پر طرفدار و بسیار زیبای Devil May Cry پس از سالها دوباره باز می گردد!

این بازی زیبا که توسط شرکت Capcom ساخته شده است و تاریخچه بسیار قدیمی نیز دارد، پس از ساخته شدن ۴ قسمت از آن، دوباره در لیست بازیهای در حال ساخت این شرکت قرار گرفت. به گفته Capcom شرکت سازنده این اثر این بازی با قسمت جدید خود (DMC V) در سال ۲۰۱۹ ، در لیست عناوین این شرکت قرار گرفت.

بازی Devil May Cry V

درباره سری های Devil May Cry

این بازی که چهارگانه آن در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید خیلی از بازیکنان را تحت تاثیر تمام شدن این سری پر طرفدار قرار داد.(البته به جز سری آخر که با نام Devil May Cry 4 : special Edition در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و تکمیل شده قسمت آخر آن بود). این بازی معروفیت خود را مدیون شخصیت قوی و دوست داشتنی Dante است که او در این بازی پسر شیطان هست و دارای قدرت منفی بسیار زیادی است ! او یک دو رگه انسان-شیطان است که بعضی مواقع به دلیل نیمه انسانی خود دست به کارهای خوب هم میزند و همیشه مورد تمسخر دشمنان و جهنمیان می شود.این اثر یک بازی شمشیر زنی RPG است که از نظر داستان و اتفاقات افتاده در آن شباهت زیادی به بازی GoD دارد. ( یه جورایی رقیب اصلی بازی God of War)

بازی devil may cry

با خبر ساخت سری جدید این بازی بی صبرانه همه طرفداران این سبک ، منتظر اعلام اخباری جدید از این اثر بسیار قوی هستند که با توجه به رشد چشمگیر صنعت گیم در این روزها،انتظار زیادی از سری جدید این بازی می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *