شرایط و ضوابط گارانتی وداتک

موارد کلی :

  • دستگاه شما از تاریخ خرید به مدت یک سال گارانتی می باشد.
  • برای استفاده از گارانتی می بایست فاکتور معتبر خرید به همراه جعبه محصول ارائه شود لزا در نگهداری فاکتور خرید دقت فرمایید.
  • خدمات گارانتی فقط توسط متخصصین مجموعه وداتک انجام می شود. در صورت تعمیر یا دستکاری توسط افراد غیر مجاز محصول از گارانتی خارج می گردد.
  • در صورت تشخیص بخش فنی مبنی بر استفاده نا صحیح مانند : ضربه , نفوذ مایعات و یا عدم توجه به دستور العمل های ذکر شده محصول از گارانتی خارج می شود.
  • هزینه ارسال محصولات معیوب به دفتر خدمات و عودت آن به عهده خریدار است.
  • صدمه فیزیکی و آب خوردگی برای دستگاه های دیجیتال شامل گارانتی نمی شود.
  • کالایی که شامل هزینه تعمیر بیش از 1,000,000 ریال می گردد، قبل از اقدام به مشتری اطلاع داده خواهد شد.
  • حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از اعلام اتمام کار دستگاه نسبت به مراجعه و دریافت کالای خود اقدام فرمایید بدیهی است در غیر این صورت این شرکت هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن و صدمه دیدن دستکاه ندارد.
  • شرکت وداتک از تحویل دادن دستگاه به پیک و آژانس و … معذور است. ( در صورت اصرار مشتری بر این امر بعد از خروج دستگاه از محل تحویل شرکت این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد و خروج دستگاه به منزله صحیح و سالم بودن آن است.
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.
  • هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه باعث خارج شپن دستگاه از گارانتی می شود.
  • در صورت تطابق نداشتن اطلاعات گارانتی با محصول حداکثر تا مدت 72 ساعت به شرکت اطلاع دهید در غیر این صورت شرکت مسئولیتی بابت حذف گارانتی دستگاه متقبل نمی شود.
  • استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوء عملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت آروند خارج می سازد.
  • در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.

موارد جزئی گارانتی محصولات :

کنسول و لوازم جانبی :

  • ضربه , نفوذ مایعات و یا عدم توجه به دستور العمل های ذکر شده.
  • تغییر در نرم افزار دستگاه که باعث اختلال در کارایی آن شود.
  • مطابقت نداشتن سریال روی محصول با اطلاعات گارانتی.
  • استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد.
  • تعمیر دستگاه توسط افراد غیر مجاز
  • نوسانات برقی و یا اتصالی برق که باعث آسیب به برد دستگاه شود.
  • مخدوش شدن جعبه و اطلاعات درج شده برروی آن
  • همراه داشتن جعبه به همراه فاکتور خرید در هنگام تحویل به کارشناس

دوربین گوپرو :

  • ضربه و ایرادات ناشی از استفاده ناصحیح و خارج از دستورالعمل
  • تعمیر توسط افراد غیر مجاز
  • ایرادات نرم افزاری ناشی از استفاده نا صحیح
  • مخدوش شدن جعبه و اطلاعات درج شده برروی آن
  • همراه داشتن جعبه به همراه فاکتور خرید در هنگام تحویل به کارشناس

فلش و هارد :

  • ضربه , نفوذ مایعات و یا عدم توجه به دستور العمل های ذکر شده.
  • سوختن به دلیل Eject نکردن دستگاه در هنگام جداسازی
  • مخدوش شدن جعبه و اطلاعات آن
  • مخدوش شدن گارانتی دستگاه
  • آسیب ظاهری به دستگاه

کابل :

  • آسیب فیزیکی و ظاهری که شخص باعث آن باشد
  • آب خوردگی کابل که باعث اتصالی شود
  • پارگی و شکستن سیم
  • مفقود شدن جعبه
  • مخدوش شدن اطلاعات روی جعبه و گارانتی