معرفی نرم افزار

اپلیکیشن Vero

اپلیکیشن vero

اپلیکیشن Vero تجربه تازه ای از شبکه های اجتماعی

Vero | True social این شعاری است که برای فضای جدید مجازی Vero انتخاب شده است که روز به روز کاربر های آن رو به افزایش است و از نزدیک تر به بررسی محیط برنامه می پردازیم.

چرا Vero ؟

دلایل انتخاب این برنامه شامل بخش هایی می شود که به تمام آن ها اشاراتی خواهیم داشت.

فضایی هوشمند تر

فضای مجازی Vero یک محیط برای اشتراک هر اطلاعاتی می باشد که توجه شما را به خود جلب کرده است و بدون محدودیت می توانید هر مطلبی را که می پسندید دقیقا مانند فضای حقیقی با دیگران به اشراک بگذارید.

اپلیکیشن vero

اشتراک گذاری هوشمند تر

یکی از نکات بسیار مثبت ابن برنامه که وجه تمایز بزرگی با دیگر فضاهای مجازی می باشد این است که شما محتوای خود را غیر از عکس و فیلم می توانید در قالب موسیقی, کتاب, لینک و لوکیشن با دیگران در میان بگذارید.

اپلیکیشن vero

تقسیم هوشمندانه روابط

Vero social به شما این امکان را به شما می دهد که بتوانید کسانی را که به حوزه روابط خود اضافه می کنید را دسته بندی کنید تا در هنگام به اشتراک گذاری پست جدید جامعه آماری کسانی که آن را می بینند را شخصی سازی کنید تا برای عده خاصی از دنبال کنندگان شما قالب رؤیت باشد. این روابط می تواند شامل 4 دسته دنبال کنندگان, آشنایان, دوستان و دوستان نزدیک می شود که در هنگام گذاشتن پست جدید می توانید محدوده کسانی که آن را مشاهده می کنند از بین این 4 دسته انتخاب کنید.

اپلیکیشن vero

جستجوی هوشمند

فضای Vero به گونه ای می باشد که تمام مطالبی که توسط شما یا دوستانتان به اشتراک گذاشته شده است به تفکیک نوع مطلب در قسمت  Collection شما ذخیره می شود که امتیاز مثبتی می باشد که در هیچ یک از شبکه های اجتماعی دیگر دیده نشده است.

یکی دیگر از نکاتی که سازندگان این برنامه اشاره کرده اند این است که هیچ تبلیغاتی در فضای برنامه استفاده نخواهد شد و امیدواریم که روند این ویژگی خوب در آینده دچار تغییر نشود.

اپلیکیشن vero

 

لینک دانلود مستقیم از گوگل پلی و اپ استور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *