خبر, بازی

اخبار بازی در نوروز 97

اخبار بازی

خبر های مهم بازی این هفته

  1. Assassins Creed Origins

بازی assassins creed origins

Ubisoft اعلام کرده است که به جای انتشار بازی جدید برای سری بازی های Assassins creed سری Origins را گسترش خواهد داد :

سری بازی های Assassins creed یا همان بازی کشیش قاتل یکی از پرطرفدار ترین سری بازی های حال حاضر در کنسول های مختلف است که همگان در انتظار انتشار سری های جدید از این عنوان پرطرفدار هستند. با این وجود این شرکت اعلام کرده است که به جای انتشاری سری جدید از این عنوان آخرین سری از این بازی که Origins نام داشت را ارتقا می دهد و بهبود می بخشد تا همچنان این بازی در لیست بهترین بازی های این دوره باقی بماند.

 

2. Nintendo switch

کنسول Switch

شرکت نینتندو بار دیگر به لند پروازی روی آورد :

شرکت نینتندو اعلام کرده که تا دو سال دیگر باید هر شخص یک نینتندو سویچ داشته باشد و وجود یک نینتندو در هر خانه کافی نیست. این شرکت با ارائه محصول Switch خود انقلابی در زمینه ی کنسول های بازی بوجود آورد و توانست رکورد فروش PS4 و Xbox one را در کشور های مختلف بشکند اما با توجه به این گفتار معلوم است که نینتندو خواستار همه گیر شدن این کنسول خانگی/پرتابل است.

 

3. Metal Gear Soild

بازی metal gear

عرضه ی مجموعه ای از سری بازی Metal Gear Soild :

بازی Metal Gear Soild یکی از محبوب ترین بازی های ساخته شده به دست هیدو کوجیما می باشد. در تمام دنیا این بازی به دلیل سبک جذاب و داستان سرایی طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کرده است. حال این شرکت می خواهد مجموعه این بازی را تحت عنوان Metal Gear Soild Collection برای کنسول PS4 روانه بازار کند. هیدو کوجیما تاکید کرده که تمامی داستانی که در این مجموعه شاهد هستید همان داستان اصلی بازی هاست و تغییری در آن اعمال نشده است.

 

4. GTA V

بازی gta v

شرکت Rockstar در قسمت آنلاین بازی GTA V دو ماشین جدید با پتانسیل های بسیار بالا و ظاهر های فریبنده را به آن اضافه کرده است.

 

5. Destiny 2

بازی destiny

آپدیت جدیدی برای بازی Destiny 2 عرضه شده است که در آن بازیکن بسیار سریع تر و رویایی تر می تواند عمل کند. این آپدیت در حال حاظر برای PC عرضه شده است و برای کنسول های PS4 و Xbox One هم در هفته آینده عرضه خواهد شد.

با وداتک همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *