خبر

همکاری هارمن و سامسونگ در نمایشگاه CES2018 لاس وگاس

 

همکاری Harman و Samsung

هارمن و سامسونگ همکاری خود برای آینده ی تکنولوژی در اتصال نزدیک خودرو ها با زندگی شخصی انسان ها را اعلام کردند.
این کمپانی ها شدیدا بر‌ روی طراحی نرم افزار و سخت افزار و معمار ها برای طراحی های مدرن تمرکز کرده اند.
اعتقاد آن ها بر این است که همانطور که تکنولوژی در زندگی مردم چه در خانه و چه در راه رفتن و فعالیت های بیرونی تاثیر گذاشته است باید در رانندگی و خودرو هایشان هم عملی شود.

سامسونگ هارمن

جزئیات کنفرانس در CES2018

این نوآوری یک رویکرد یک پارچه برای تجربه ی غنی از تکنولوژی می باشد که شامل موارد زیر می شود :
۱- یک پلتفرم کابین خلبان مانند که شامل تمام بخش های خودرو می باشد و در اتاق خودرو تعبیه می شود
۲- راه حل جدیدی برای اتصال 5G به صنعت خودرو
۳- یک اکوسیستم از شرکا برای جان دادن به پلتفرم جدید Samsung به همراه همکاری با TTTech برای طراحی نمایشگر مخصوص درون خودرو
اتحاد این دو برند شامل توانایی سامسونگ و تسلطش بر تکنولوژی تلفن همراه ،تلویزیون ها، نیمه هادی ها و کانال های توزیع در بازار و Harman که همیشه در اتصال ماشینی پیشرو بوده است و دانشی که در بازار و جامعه رو به رشد دارد دست به دست هم می دهد که با توجه به درخواست تقاضاکنندگان بتوانند روی جدیدی از فناوری‌ماشینی را به دنیا نشان دهند.
مدیرعامل هارمن اعلام کرد که پتانسیل هارمن و سامسونگ برای همکاری در این زمینه تخصصی برای همکاری با شرکت های خودروسازی بسیار بالا و متمرکز خواهد بود.
این پلتفرم جدید هارمن که Digital Cockpit نام دارد دارای انعطاف بسیار بالا برای شخصی سازی پنل شما که می تواند شامل بازخورد لمسی، دستیار صوتی، و کنترل فیزیکی با فرمان که همگی در یک صفحه متمرکز است باشد که یک رابط چندمنظوره بین انسان و خودرو می باشد.

سامسونگ هارمن

لازم به ذکر است که تولید این پلتفرم کابین خلبانی  نسل جدیدی از ارگونومی و ارتباطات درون وسایل نقلیه می باشد که کنترل آن سیستم به راحتی از طریق‌گوشی های هوشمند برای شخصی سازی آن امکان پذیر است که برابر با صرفه جویی در هزینه و کاهش قابل توجه وزن خودرو می باشد.
گفته می شود سیستم عامل اندروید در چهار نمایشگر یکپارچه قدرت نمایی خواهد کرد.
در مجموع این اکوسیستم دارای پیشرفته ترین کانال ها و شبکه های ارتباطی و اینترنتی استفاده شده است که زمینه کار را ارتباط ابری و هوش مصنوعی در کنار دقیق ترین سنسورها تشکیل داده است که همگی در نمایشگاه CES2018 شرح داده شد.
هارمن هم اکنون دارای سیستم صوتی موجود در ۵۰ میلیون خودرو در سراسر جهان و حدود ۳۰۰۰۰ نیروی کاری در سطح جهانی است که همکاری آن در تابعیت از سامسونگ نقاط قوت آن را شدیدا افزایش می دهد.

همکاری هارمن و سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *