هرروز صبح وقتی در بازی Red Dead از خواب بیدار میشین همان کاری رو می کنین که در زندگی واقعی انجام میدین. برای خودتون یک فنجون قهوه میریزین , از تخت خواب باند میشین , محیط اطرافتون رو کنترل می کنین و زندگی روزمره خودتون رو شروع می کنین.
در مسیر بازی ممکن است یک سکانس کوتاه نمایش داده بشه که شما در نقش شخصیت اصلی بازی – یک قانون شکن دوست داشتنی به نام آرتور مورگان – از یک قهوه خوردن ساده هم لذت ببرید اما بازی تجربه بیشتری از این موارد را در اختیار شما می گذارد. برای مثال صبح زود و در یک زمان پر تردد در اردوگاه غرب وحشی در قرن 19 و با تمام 20 نفر اعضای گروهتان یا حتی بیشتر روز خود را شروع کنید.
در اطراف اردوگاه قدم میزنید و قهوه گرم خود را در حالی که مردم صبح خوبی را برای شما آرزومند هستند و درمورد کارها و برنامه هایشان با شما صحبت می کنند نوش جان کنید.مسلما این یک ویژگی نسبتا کوچک است که تاثیری بر روند بازی ندارد ولی همین توجه به جزئیات است که این بازی را از سایر بازی های Open World جدا می کند. RDR2 هنوز هم همان فرمول قدیمی بازی را دنبال می کند , هنوز هم در یک دنیای پهناور و گسترده وقایع اتفاق می افتد و هنوز هم در این جهان بزرگ باید مراحل زیادی را رد کنید تا باعث ارتقا شما در طول بازی شود. تعقیب و گریز های بسیار زیادی در این بازی انجام می شود و در آخر هم باعث می شود که شما پلیس های زیادی را در این بازی بکشید
توجه بیش از حد به جزئیات به همراه یک گیم پلی فوق العاده که حول یک گروه خانواده از سازمان های غیر قانونی قرار دارد باعث می شود که Red Dead به یکی از بهترین بازی های ساخته شده تا کنون تبدیل شود.
جزئیات تا حدی زیاد است که باعث شده قسمت غرب و زمان های قدیم بسیار اغوا کننده به چشم آید. برای مثال چکمه های آرتور وقتی از راه گل و لای در حال حرکت است یا ریشهایش وقتی زیر باران خیس می شود. RDR 2 در سال 1899یعنی 12 سال قبل از رویداد داستان سری 1 رخ می دهد ( اگر بازی نکرده اید نگران نباشید, داستان بازی رو به خوبی درک خواهید کرد). آرتور بخشی از یک گروه پیچیده است که فردی با شخصیت کاریزماتیک به نام واندلیند رهبری آن را به عهده دارد.
نکته قابل توجه این هستش که فعالیت های فرعی هم مهم هستند و شاید کاری که به نظر شما اضافی است ممکن است هدفی بزرگ را دنبال کند.
از نظر ساختاری شاید در خیلی از موارد شما به یاد بازی GTA V بیفتید. تمامی دزدکی راه رفتن ها برای دزدیدن چیزی یا کشتن کسی به یک درگیری ختم می شود که این سناریو کمی آشنا به نظر می رسد. Red Dead داستانی بسیار احساسی را به کاربر ارائه می دهد و حتی محیط سازی بازی هم به این موضوع کمک می کند. سلاح ها بسیار واقع گرایانه ساخته شده اند و برای پر کردن خشاب هاشون باید صبر کنید تا تفنگ آماده تیر اندازی شود.
حتی اسب ها به گونه ای طراحی شده اند که مشابه ماشین های GTA طراحی شده اند و برای چرخیدن داخل دنیای به وسعت این نقشه شدیدن بهشون نیاز دارین. حتی میتونین اونهارو اجاره کنین یا بدزدین.
در کل Red Dead Redemption 2 به گونه ای طراحی شده که تمامی وقت شمارا به بهترین شکل ممکن پر می کند و . از انجام این بازی بسیار لذت می برید.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.