معرفی نرم افزار

معرفی نرم افزار کاربردی Medisafe

اپلیکیشن Medisafe

اپلیکیشن Medisafe یک برنامه ی کاربردی Pill Reminder یا همان یادآورنده داروهای شما می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر آن می پردازیم:

۱-۲

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید در صفحه اولی که به عنوان مهمان و بدون ساخت اکانت وارد می شوید می بینید که زمان های مختلف روز نشان داده شده و محتوایی ندارد به منظور اضافه کردن قرص یا داروی جدید قسمت بالا سمت راست برنامه علامت + می باشد که با فشردن آن قسمت صفحه جدیدی باز می شود که از طریق گزینه اول یعنی Add Medicine در ابتدا می توانید نام تمامی دارو های مصرفی خود را اضافه کنید.

اپلیکیشن Medisafe

۳-۴

همانطور که مشاهده می کنید در ادامه ی انتخاب نام قرص، ساعت و تعداد مصرف آن دارو در طول روز را مشخص می کنید تا در دسته ی مربوط به زمانبندی روزانه قرار بگیرد.

در مرحله ی بعد هم تعداد قرص های موجود خود را می توانید وارد کنید و با فعال کردن گزینه ی Refill Reminder می توانید این امکان را فراهم کنید که تعدادی قبل از تمام شدن قرص ها شما را آگاه کند.

۵-۶

بعد از اضافه کردن اسامی قرص ها و زمان و موجودی قرص ها به صفحه اول برمیگردیم که شامل قسمت های مختلفی می باشد که برای مدیریت برنامه شما و آمار استفاده دارو ها از ابتدا تا کنون طراحی شده و کاملا این انعطاف را دارد که در صورت تغییر در برنامه مصرف آن بتوانید تغییرات را ایجاد  و مدیریت کنید.

اپلیکیشن Medisafe

لینک دانلود مستقیم از اپ استور و گوگل پلی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *